Funkcjonowanie urzędu w czasie pandemii
Jakie sprawy realizuje obecnie urząd?
- Wszystkie sprawy komunikacyjne - po telefonicznym lub internetowym umówieniu.
- Wszystkie sprawy ewidencji ludności i dowodów osobistych - po telefonicznym lub internetowym umówieniu.
- Pozostałe sprawy - po telefonicznym lub internetowym umówieniu.
- Punkt podawczy - bez umawiania.
Umawianie wizyt:
- rejestracja pojazdów – 22-578-35-06
- prawa jazdy - 22-578-35-14
- meldunki (w tym zaświadczenia, PESEL) 22-578-35-45, 22-578-35-67
- dowody osobiste 22-578-35-76, 22-578-35-62
- działalność gospodarcza 22 57 83 521, 22 57 83 522, 22 57 83 670
Urząd Stanu Cywilnego w Dzielnicy Ochota nie funkcjonuje.
W pozostałych sprawach proszę o kontakt pod numerem telefonu: 22 57 83 500.
Urząd czynny w godzinach 8.00-16.00.