Funkcjonowanie urzędu w czasie pandemii

Jakie sprawy realizuje obecnie urząd?

  1. Wszystkie sprawy komunikacyjne - po telefonicznym lub internetowym umówieniu.
  2. Wszystkie sprawy ewidencji ludności i dowodów osobistych - po telefonicznym lub internetowym umówieniu.
  3. Pozostałe sprawy - po telefonicznym lub internetowym umówieniu.
  4. Punkt podawczy - bez umawiania.
 Umawianie wizyt:
  1. Umawianie wizyt przez internet: Otworzy się w nowym okniewww.rezerwacje.um.warszawa.pl
  2. Umawianie wizyt telefonicznie:
- rejestracja pojazdów – 22-578-35-06
- prawa jazdy   - 22-578-35-14
- meldunki (w tym zaświadczenia, PESEL) 22-578-35-45, 22-578-35-67
- dowody osobiste 22-578-35-76, 22-578-35-62
- działalność gospodarcza 22 57 83 521, 22 57 83 522, 22 57 83 670

       

 
Urząd Stanu Cywilnego w Dzielnicy Ochota nie funkcjonuje.
 
W pozostałych sprawach proszę o kontakt pod numerem telefonu: 22 57 83 500.
 
Urząd czynny w godzinach 8.00-16.00.
 
 
Pozostałe aktualności

Wydział Obsługi Mieszkańców