Godziny pracy i numery telefonów

Funkcjonowanie urzędu uległo zmianie

W celu ograniczenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa, urząd dzielnicy przeszedł na tymczasowy, wyjątkowy tryb organizacji pracy. Celem jest przede wszystkim ograniczenie bezpośredniego kontaktu pomiędzy ludźmi, dlatego sprawy będzie można załatwić wyłącznie w strefie WOM.

Jakie sprawy załatwimy w urzędzie?

  1. Dowody osobiste – tylko odbiór;
  2. Rejestracja pojazdów fabrycznie nowych – z dowodem opłaty;
  3. Wydawanie praw jazdy;
  4. Przyjmowanie dokumentów – kancelaria;

Jak będzie działał WOM?

  1. Wejście wyłącznie od ulicy Grójeckiej 17a;
  2. Przy wejściu obowiązkowa dezynfekcja rąk, na podłodze znajdują się także maty ze środkiem dezynfekującym;

Urząd Stanu Cywilnego na Ochocie jest NIECZYNNY

Sprawy związane m.in. z urodzeniami i zgonami można załatwiać w USC Śródmieście, Mokotów, Ursynów, Ursus, Praga Pd i Pn, Targówek i Wawer.

Odwołane są wszystkie spotkania i dyżury: radnych, komisji, porad prawnych

Informacje o działalności urzędu dzielnicy pod nr telefonu:

  • 22 57 83 500 
  • 22 57 83 540
  • 22 57 83 447
  • 22 57 83 421