ul. Grójecka 17A, Warszawa
pok.: 322
tel.: 22 57 83 668
Zakres działań:
Do zakresu działania Jednoosobowego Stanowiska Pracy ds. Archiwum Zakładowego Urzędu Dzielnicy, wchodzącego w skład Wydziału Organizacyjnego dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- przyjmowanie na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych dokumentacji z komórek organizacyjnych Urzędu Dzielnicy do archiwum i jej przechowywanie;
- archiwizowanie dokumentacji własnej Wydziału;
- prowadzenie ewidencji przechowywanych akt;
- udostępnianie i wypożyczanie akt zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- brakowanie w wyznaczonych terminach dokumentacji nie archiwalnej zgodnie z obowiązująca procedurą;
- nadzorowanie poprawności stosowania klasyfikacji i kwalifikacji archiwalnej dokumentów wytwarzanych w Urzędzie Dzielnicy;
- przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Urzędu m.st. Warszawy.