Jednostki organizacyjne

Referat Promocji i Dialogu Społecznego
ul. Grójecka 17A, Warszawa
tel.: 22 578 35 34, 578 35 20

Zakres działań:

Do zakresu działania Referatu Promocji i Dialogu Społecznego wchodzącego w skład Wydziału Promocji i Funduszy Europejskich dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:

  1. przygotowanie planu przedsięwzięć promocyjnych wynikających z potrzeb i tradycji;
  2. stała współpraca z Biurem Promocji Miasta w zakresie tworzenia pozytywnego i spójnego wizerunku m.st. Warszawy i Dzielnicy, związana w szczególności ze stosowaniem systemu identyfikacji wizualnej znaku promocyjnego m.st. Warszawy w dzielnicowych materiałach promocyjnych i informacyjnych, w tym w tworzeniu wspólnych projektów służących budowaniu marki m.st. Warszawy;
  3. współpraca w zakresie uzgodnionych działań dotyczących promocji i przygotowywania materiałów promocyjnych oraz sprawozdań z wykonania programów promocji i przekazywanie ich do Biura Promocji Miasta;
  4. prowadzenie i nadzór działań promocyjnych projektu we współpracy z Biurem Promocji Miasta, w szczególności przy stosowaniu systemu identyfikacji wizualnej znaku promocyjnego m.st. Warszawy w materiałach promocyjnych i informacyjnych;
  5. prowadzenie spraw związanych z organizowaniem projektów oraz animacja działań na rzecz mieszkańców;
  6. utrzymywanie bieżących kontaktów z prasą, współpraca w tym zakresie z Rzecznikiem Prasowym Urzędu;
  7. prowadzenie spraw związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi w zakresie zadań Wydziału;
  8. przygotowywanie i realizacja stosownych umów i porozumień dotyczących programów promocji Dzielnicy, a także sporządzanie sprawozdań z wykonania tych programów;
  9. udzielanie odpowiedzi na artykuły prasowe, dotyczące zadań wykonywanych przez Dzielnicę;
  10. przygotowywanie, organizacja i obsługa konferencji prasowych z przedstawicielami mediów;
  11. nadzór oraz aktualizacja merytoryczna zawartości portalu internetowego Urzędu Dzielnicy;
  12. organizowanie i prowadzenie spotkań oraz konsultacji społecznych dotyczących planowanych działań władz Dzielnicy i m.st. Warszawy lub wspieranie innych wydziałów dla Dzielnicy, jednostek organizacyjnych Dzielnicy w prowadzeniu konsultacji społecznych;
  13. prowadzenie działań informacyjnych dla mieszkańców Ochoty towarzyszących konsultacjom społecznym, dotyczących planowanych działań władz Dzielnicy i m.st. Warszawy;
  14. przygotowywanie analiz i innych opracowań z zakresu zadań Referatu;
  15. organizowanie badań opinii społecznej dotyczących planowanych działań władz Dzielnicy i m.st. Warszawy;
  16. obsługa dzielnicowej platformy internetowej do konsultacji społecznych planowanych i realizowanych przedsięwzięć miejskich;
  17. uaktualnianie dzielnicowego portalu internetowego w zakresie spotkań i konsultacji społecznych dotyczących planowanych działań władz Dzielnicy;
  18. przygotowywanie projektów uchwał Rady Dzielnicy oraz Zarządu w sprawach wynikających z zakresu zadań Referatu;
  19. współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami gospodarczymi w zakresie realizowanych zadań;
  20. obsługa techniczno-organizacyjna Młodzieżowej Rady Dzielnicy m.st. Warszawy.

Godziny pracy:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

KALENDARZ WYDARZEŃ
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Ochocki urwis Zima w mieście 2018 zus jeden numer 500+ prawo Plany zagospodarowaniaII toalety Odpady komunalne MPW