szukaj
Dzisiaj jest: 22 maja 2015
Imieniny: Heleny, Wiesława
Biuletyn Informacji Publicznej
Strona główna
Siedziba urzędu: ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa, tel.: 22 578 35 00, godziny pracy: poniedziałek - piątek: 8.00 - 16.00, dyżur poniedziałek: 16.00 - 18.00
Paszporty
pomniejsz tekst powiększ tekst wersja do druku powrót
Terenowy Punkt Paszportowy w Urzędzie m.st. Warszawy, pl. Starynkiewicza 7/9
tel.: +48 22 695-73-88, +48 22 257-93-56

poniedziałek: 8.00 - 17.30
wtorek: 8.00 - 15.30
środa: 8.00 - 15.30
czwartek: 8.00 - 15.30
piątek: 8.00 - 15.30

Od 17 stycznia 2013 r. weszła w życie nowelizacja ustawy o dokumentach paszportowych. Najważniejsza zmiana przepisów dotycząca "odmiejscowienia" wydawania paszportów i paszportów tymczasowych w kraju i za granicą umożliwia ubieganie się o wydanie dokumentu paszportowego w dowolnym organie paszportowym na terenie całego kraju i za granicą, niezależnie od miejsca zamieszkania/zameldowania


Informacja o miejscu przyjmowaniu wniosków i wydawani dokumentów paszportowych dla mieszkańców m.st. Warszawa znajduje się pod adresem:

www.mazowieckie.pl

Miasto stołeczne WarszawaKomenda Stołeczna PolicjiStraż MiejskaZarząd Transportu DrogowegoGminna Gospodarka Komunalna Ochota
Liczba odwiedzin: 34439  |  RSS  |  Newsletter  |  Redakcja  |  Administracja  |  Kontakt  |  Zgłoś zmianę  |  Cookies
© Copyright by Urząd Dzielnicy Ochota
Wykonanie: AI