Godziny pracy urzędu

Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Ochota
02-021 Warszawa, ul. Grójecka 17a,
telefon: 022 578 35 00

Identyfikator Terytorialny Dzielnicy 146506 8

Godziny pracy urzędu:
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00

Dyżury wydziałów i delegatur: w poniedziałek w godzinach 16.00 - 18.00

Wydział Obsługi Mieszkańców
Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia - w siedzibie przy ulicy Białobrzeskiej 26 02-365 Warszawa 

 



Kasy urzędu czynne są w godzinach:
poniedziałek: 8.00 - 18.00
wtorek-piątek: 8.00 - 16.00


Obsługa każdej zgłaszanej sprawy wymaga określonego czasu, w wielu przypadkach jest to nawet kilkadziesiąt minut (np.: rejestracja pojazdu, wpis do ewidencji działalności gospodarczej, zameldowanie czy zgłoszenie nieruchomości do opodatkowania może trwać nawet godzinę). W związku z tym uprzejmie prosimy o uwzględnienie czasu niezbędnego do załatwienia sprawy w godzinach pracy urzędu.

Serdecznie dziękujemy!

KALENDARZ WYDARZEŃ
Pn Wt Śr Cz Pt So Nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
jeden numer Plany zagospodarowaniaII konsultacje pomoc społeczna toalety Nauka Zima w mieście Odpady komunalne