ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa - adres do korespondencji
tel.: 22 57 83 513 , 22 57 83 507 , 22 57 83 444
fax: 22 895 00 70
ul. Tarczyńska 21, Warszawa
e-mail: ochota [dot] wagum [dot] warszawa [dot] pl
www: zobacz stronę
Naczelnik
Zbigniew Landowski
Zakres działań:
Zadania: Do zakresu działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Ochota należy w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami, a także z administrowaniem lokalami, w których mieści się Urząd Dzielnicy i delegatury;
- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego, znajdującego się w ewidencji prowadzonej przez Wydział;
- zapewnienie zaopatrzenia;
- zapewnienie obsługi telekomunikacyjnej;
- zapewnienie obsługi transportowej;
- zapewnienie obsługi technicznej;
- Nadzór nad realizacją ochrony przeciwpożarowej;
- zapewnienie obsługi administracyjnej i warunków techniczno-materialnych pracy obwodowych komisji wyborczych w wyborach i referendach ogólnokrajowych na terenie Dzielnicy.
Godziny pracy:
- od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00
Wzory wniosków do pobrania ---> LINK